Hansı futbol liqası ən populyardır

Kateqoriya ---
Tarix 10-11-2023, 15:45
İngiltərə Premyer Liqası ən möhtəşəm, ən azı idman yarışlarından biri hesab olunur. İspaniyanın Avropa yarışlarında üstünlüyünə baxmayaraq, dünyanın ən populyar futbol liqası məhz İngiltərə Premyer Liqasıdır və bu, qismən onların televiziya bazarındakı üstünlüyü ilə bağlıdır.
İngiltərə futbolunun Premyer Liqası ən əyləncəli sayılır, baxmayaraq ki, beş il ərzində Avropa yarışlarında nəticələri nəzərə alan UEFA əmsalı İspaniya La Liqasını İngiltərə, Almaniya, İtaliya və Fransanı qabaqlayaraq, Avropanın ən yüksək liqası olaraq sıralayır.
Bununla belə, İspaniyanın qitədəki oyun uğurlarına baxmayaraq, dünyanın ən populyar liqası məhz İngiltərə Premyer Liqasıdır ki, bu, onun daxili və beynəlxalq televiziya bazarında davamlı hökmranlığı və cəlb etməkdə davam edən tamaşaçı kütləsi ilə sübut olunur. Bu uğurun səbəbi nədir?

Futbol tarixi


Premyer Liqanın formalaşması zamanı İngiltərə futbol klubları - rəqabətdə dominant olanlar belə nəticəyə gəldilər ki, onlar yalnız bir neçə klubun əhəmiyyətli rol oynadığı cəlbedici rəqabət yarada bilməzlər, qalanları isə - əslində, maddi və oyun şərtləri baxımından kənarda qalmaq. “Kiçik” futbol komandalarının diqqətdən kənarda qalmasına yol vermək olmazdı. Həvəsləndirici və ya bu problemin həlli kimi onlar “televiziya gəlirlərinin aqressiv şəkildə yenidən bölüşdürülməsini” təklif ediblər. Bu, Avropa futbolunda nisbətən yeni ideya idi, burada klublar adətən öz televiziya hüquqlarını kollektiv yox, fərdi şəkildə satırlar.
Yeni yaranan Premyer Liqadan yayımlanan pul vəsaitlərinin yenidən bölüşdürülməsi iki hissəyə bölündü: daxili və beynəlxalq hüquqlar. Ölkədaxili yayım gəlirləri 50:25:25 əsasda bölündü: 50% klublar arasında bərabər bölündü, 25% bitirmə mövqeyinə görə müəyyən edilən ləyaqət əsasında mükafatlandırıldı və 25% bu və ya digərinin tez-tez olmasına görə "göstəriş haqqı" olaraq ödənildi. klub televiziyada nümayiş etdirildi.
Beynəlxalq hüquqlar (son vaxtlara qədər) bütün rəqabət aparan Premyer Liqa klubları arasında bərabər şəkildə bölüşdürülürdü. Yenidən bölüşdürmənin bu aqressiv üsulu o demək idi ki, yuxarı komanda nadir hallarda aşağı komandadan 2,5 dəfə çox alır. Bərabərlik prinsipi tam həyata keçirildi.
Heç kimə sirr deyil ki, İngiltərə Premyer Liqası Britaniya televiziya şirkəti Sky və şəxsən Rupert Murdoch, eləcə də peyk televiziya operatoru BSkyB olmasaydı, bugünkü iqtisadi canavar ola bilməzdi.

Göy futbol üçün nə etdi


Sky-ın qlobal əhatə dairəsi və canlı marketinq metodları ingilis futboluna lazım olan platformanı qazandırıb. İlk sövdələşmə. 1992-93-1996-97-ci illər üçün bağlanmış müqavilə 304 milyon funt sterlinq dəyərində idi. Sky-ın son sövdələşməsi - 05/04-dən 07/06-a qədər yeganə mülkiyyəti ilə cəmi üç mövsüm davam etdi - 1,024 milyard funt sterlinq dəyərində idi.
Sky daha sonra yerli vəsait mənbəyini digər agentlər, Setanta media və daha yaxınlarda BT Sport və Amazon Prime ilə paylaşdı. 2016-2019-cu illərdə sövdələşmələr 5,1 milyard funt sterlinq birləşmiş qiymətləndirmə ilə maliyyə zirvəsinə çatdı, lakin 2019-2022 mövsümləri üçün aparılan son danışıqlarda məbləğlər təxminən 4,7 milyard funt sterlinq səviyyəsinə çatdı.
Televiziya hüquqlarından əldə edilən nağd pulun yenidən bölüşdürülməsinin bu aqressiv üsulu və televiziya gəlirlərində böyük artımla birlikdə - bu, 2017-ci ildə Premyer Liqa klublarının əldə etdiyi bütün gəlirlərin 53%-ni təşkil edirdi - Premyer Liqanın uğuruna səbəb oldu. Premyer Liqanın uğuru "oyun gününün nəticələrinin qeyri-müəyyənliyi" və "hər kəsin hər kəsi məğlub edə biləcəyi" bir liqa kimi uğurlu mövqe tutması ilə şərtlənir. İngiltərə Premyer Liqasını qlobal bazarda belə güclü və cəlbedici bir məhsul edən nəticədə budur.
Bunun əksinə olaraq, La Liqa klubları televiziya hüquqlarını fərdi qaydada satdılar ki, bu da istər-istəməz böyük bərabərsizliklərə səbəb oldu. Məsələn, 2014-2015-ci illərdə Real Madrid və Barselona ayrı-ayrılıqda satılan televiziya hüquqlarından 140 milyon avro, Almeria isə 18 milyon avro əldə edib. Daha sonra rəqabət balansı pozuldu və Barselona,  Real Madrid və Atletiko Madrid Avropa yarışlarında inanılmaz uğur qazandılar.
Bununla belə, hər şey dəyişir. 2016-cı ilin aprelində La Liqanın prezidenti Xavyer Tebas “geri qalmamağın” zəruriliyini etiraf etdi: “Ümid edirik ki, Premyer Liqa dünyada ən böyük rəqabətə – monopoliyaya çevrilməsin və biz də eyni səviyyədə ola bilək. iqtisadi səviyyədə..." Tebas, 2016-cı ildən bəri bütün La Liqa klublarını televiziya hüquqlarını kollektiv şəkildə satmağa və əldə edilən gəliri Premyer Liqaya oxşar şəkildə bölüşdürməyə təşviq etmək mümkün olmuşdur. Bu yenidən təşkilin nəticəsində La Liqanın televiziya hüquqlarının dəyəri 2014-15-ci illərdə 851 milyon avrodan 2016-17-ci illərdə 1,247 milyard avroya yüksəldi.

İspaniyada klublar

Yeni gəlir bölgüsü sistemi əsasən İngiltərə Premyer Liqası modelini təqlid edir - baxmayaraq ki, televiziya hüquqlarının əldə etdiyi gəlirin 10%-i paraşüt ödənişlərindən qaçmaq üçün Segunda-ya ödənilir, La Liqanın TV hüquqları üzrə gəlirinin 50%-i 20 komanda arasında bərabər bölünür və 25%-i əsas komandalara paylanır. ləyaqətinə görə, əvvəlki beş mövsüm nəzərə alınmaqla və 25% futbol matçını izləyən tamaşaçıların sayı kimi bir göstəriciyə görə bölüşdürülür. Bu, ən yaxşı və ən pis komandalar arasında televiziya gəlirindəki fərqi iki dəfə azaldıb və 8:1-dən 4:1-ə qədər nisbət kimi ifadə edilib.
Məqsədlərindən biri oyun günü qeyri-müəyyənliyi təşviq etmək olan bu düzgün istiqamətdə atılan addım olsa da, İngiltərədən fərqli olaraq onun həyata keçirilməsi qətiyyən daha yumşaq idi. Məsələn, son beş il ərzində daha çox köklü La Liqa klublarına gedən meritokratik ödənişlər, aşağı liqaya düşmə ehtimalı olan yeni yüksəlmiş klubları zərərə salır. Bundan əlavə, TV hüquqlarının əldə etdiyi gəlirin 25%-lik matça baxanların paylanması, daha çox defolt azarkeş bazasına malik olan köklü klubların xeyrinə olardı.
İndi İngiltərə Premyer Liqası da televiziya hüquqlarının gəlirlərinin aqressiv şəkildə yenidən bölüşdürülməsindən bir qədər uzaqlaşaraq modelini dəyişir. 2018-ci ilin iyun ayında turnirin üzvü olan klublar səs çoxluğu ilə beynəlxalq televiziyadan əldə edilən gəlirlərin bölüşdürülməsi üçün yeni düsturun qəbul edilməsinə səs verdilər. Əvvəllər 100% bərabər şəkildə bölüşdürülürdüsə, 2019/20 mövsümündən etibarən beynəlxalq televiziya hüquqlarının əldə etdiyi gəlirin hazırkı səviyyəsi (3,3 milyard funt sterlinq) bütün 20 klub arasında bərabər bölünəcək və bu məbləğdə hər hansı bir artımdan asılı olaraq iştirakçılar arasında bölüşdürüləcək. komandanın mövsümün sonunda bitirdiyi yer.
Bu, Böyük Altılıq klublarının maliyyə gücünü daha da artırsa da, gəlir bölgüsündə fərq 1,8:1 nisbəti ilə məhdudlaşdırılacaq, yəni həddi aşan hər hansı bərabərsizlik Premyer Liqanın ən vacib amili olan matçı dəstəkləmək üçün yenidən bölüşdürüləcəkdir. nəticənin qeyri-müəyyənliyi.hər kəsin hamını məğlub edə bildiyi yer. Bu, Premyer Liqanın imtina edə bilməyəcəyi sehrli formuldur.
İngilisdilli bir tamaşaçı kimi düşünürəm ki, Premyer Liqanın özü həqiqətən ingilisdir və bu, əhəmiyyətli üstünlükdür. Bütün futbol izləmə təcrübəsi oyun öncəsi təhlildən tutmuş oyundaxili və oyundan sonrakı şərhlərə qədər digər top 5 liqa ilə müqayisədə bənzərsizdir. Şübhəsiz ki, digər liqalar cəhd edir, lakin ingilis dili beynəlxalq dil - hər şeyi əhatə edən dildir - Premyer Liqa həmişə bu dil üstünlüyünə sahib olacaq.
İngilis oyununun maraqlı olmasının səbəbi odur ki, siz heç vaxt hansı komandanın autsayder ola biləcəyini və hansının titul uğrunda mübarizə apara biləcəyini bilmirsiniz. Hər kəs hər kəsi məğlub edə bilər. Həm United, həm də Liverpool heç kimin əvvəlcədən gözləmədiyi Brighton, Wolverhampton tərəfindən məhv edilə bilər. Premyer Liqa gözlənilməzdir və bu, onilliklər ərzində növbə ilə çempion olan bir və ya iki komandanın olduğu digər liqalardan fərqli olaraq onu həyəcanlı edir.
Şərhlər
Şərh əlavə edin
sənin adın:
E-poçtunuz:
Kod:
reload, if the code cannot be seen
Kod daxil edin: